„Na co komu dziś..”

Dopiero zaczęłam i już nie wiem co dalej. Tak, początki są zawsze stresujące i nie przepadam za zaczynaniem. Ale od początku.

Na imię mi Paula, zawodowo zajmuję się wnętrzami i wszystkim co z nimi związane. Na co dzień pracuję w galerii antyków, od zawsze pasjonowało mnie dekoratorstwo, praca twórcza, doradztwo, dlatego na początku ścieżki zawodowej wybrałam branżę wnętrz. Po latach pracy w różnych salonach z wyposażeniem, uświadomiłam sobie, że owszem chcę pozostać w tej branży ale sprzedaż to nie to. Gdybym wiedziała to wszystko wcześniej już dziś byłabym w innym miejscu, ale nie żałuję, bo człowiek uczy się całe życie i lepiej późno odkryć swoje powołanie, niż wcale. Moim jest projektowanie. Fakt dopiero skończyłam szkołę a co za tym idzie zaczęłam swoją trudną ścieżkę i bardzo mnie to cieszy.

A teraz do meritum

Na co mi ten cały blog? W sumie długo nad tym myślałam, bo o czym tu pisać skoro już wszystko zostało napisane przez innych ludzi, ludzi na pewno bardziej doświadczonych ode mnie. I tak siedziałam i myślałam, aż w końcu podjęłam decyzje o założeniu tego zeszytu? pamiętnika? może dziennika? Pomyślałam, że na początku mojej kariery dobrze by było mieć takie miejsce gdzie mogłabym wrzucać swoje pomysły, inspiracje i przemyślenia, w przyszłości móc się dzielić projektami i związanymi z tym zagadnieniami. Pisanie pomoże mi też usystematyzować i utrwalić moje myśli. A na końcu być może kogoś tym wszystkim zainspiruję, może komuś pomogę ? zobaczymy.

Na do widzenia powiem, że jestem bardzo podekscytowana i trochę też przerażona jak to będzie z tą nową dla mnie przygodą, jaką jest blogowanie i rzecz jasna projektowanie, mam nadzieję że mi pomożecie i nie zjecie na śniadanie 🙂

Uf rozpisałam się, no to do zobaczenia niebawem.

Zapisz

Skomentuj

