Zainspiruj się !

Po sobotnim maratonie w warszawskim ZOO, w upale i w tłumie odwiedzających, podziwiając piękne i egzotyczne zwierzęta, natchnęło mnie do napisania tego posta. Stojąc i przyglądając się cudownie ubarwionemu korońcowi plamoczubemu, pomyślałam, jaki to wspaniały kolor piór on posiada.

maluch_koroca_plamoczubego_20111018_2047068729

6910511_koroniec-plamoczuby

Podobny kolor, wybrałam na ścianę w salonie, tylko w bardziej zgaszonym odcieniu. Ten przykład pokazuje, jak można się zainspirować, oglądając wszystko co nas otacza, a natura to zawsze słuszny wybór, na zaczerpnięcie wzorców. Fauna i flora, to także świetny przykład na to, jak można łączyć ze sobą kolory, co w praktyce wcale łatwe nie jest. Poza zwierzętami, warto zwrócić uwagę też na rośliny lub na kolory zmieniającego się w ciągu dnia nieba.

Poniżej kilka zdjęć wspaniałych stworzeń (praktycznie same ptaki), które mnie urzekły. Miłego oglądania i zainspiruj się ! 🙂

Eclectus_roratus-20030511

Emberiza_citrinella_-Midtjylland,_Denmark_-male-8

amadyna-6c65b89befa42c05022051a16d3183db

amadyna-na-galezi

Ein_Eisvogel_im_Schwebflug

Ze względu na to, iż nie miałam ze sobą profesjonalnego aparatu, zdjęcia są zamieszczone z sieci. W ten sposób obrazy są wysokiej jakości, przez co lepiej widać te wspaniałe okazy matki natury.

A na koniec jeszcze żabka, jest trująca, dlatego lepiej tylko patrzeć i nie dotykać 🙂

blfrog1a

Odmian kolorowych zwierząt, jest mnóstwo, moją uwagę zwróciły akurat te. A Ty masz swoje typy ?

 

Zapisz

Zapisz

Skomentuj

