Co by tu dać..

Szukając prezentów pod choinkę, postanowiłam podrzucić kilka pomysłów, które być może ucieszą projektantów, designerów, artystyczne dusze…oraz mnie na pewno 😀

  • KSIĄŻKI

Książki to zawsze dobra inwestycja. W tym roku postawiłam właśnie na nie, ponieważ cieszą za każdym razem na nowo i można do nich wracać. Poniższe pozycje, są dostępne w większości księgarni. Taki prezent jest inspirujący i służy latami.

  • PISAKI

Designerski, miękko piszący długopis, z wymiennymi wkładami, to niezwykle praktyczny prezent. Ja takie uwielbiam i sama staram się obdarowywać przedmiotami praktycznymi. Długopis to jedno, ale projektanta ucieszą jeszcze cienkopisy, najlepiej różnokolorowe. Jak już posiadamy zbiór wszelakich pisaków, może przydać się oryginalny piórnik ;).

1902-piornik_z_11
Papierniczeni

big_mix

  • NOTESY

Wspaniałym pomysłem, dla zabieganych jest notes, lub planner, czy tam inny kalendarz, jak zwał tak zwał ;).

1370-1216-img_4001-copy
Papierniczeni
albumy-notesy-pamietniki-12144935_8141223183
pakamera.pl
  • PLAKATY

Plakaty, obrazy i grafiki to sztuka, a to również dobra inwestycja. Akurat zbliżają się Targi Plakatu – O tym gdzie i co, może warto się przejść i doznać olśnienia? 🙂

11011
plakatynasciany.pl
plakaty-12062500_7825846462
pakamera.pl
  • CZASOUMILACZE

Właściwie można tu podciągnąć wszystko, ale ja tu wrzucę zapachowe świece, dobrą herbatę kwitnącą, bo pięknie wygląda i wybornie smakuje lub kawę w ozdobnej puszce. Takie drobiazgi ucieszą na pewno każdego i umilą czas wolny jak i ten w pracy.

Co myślicie o takich pomysłach na podarunki gwiazdkowe? Ja bym się bardzo ucieszyła, z któregoś z powyższych. W sumie kapcie by mi się też przydały..takie ciepłe. Być może ktoś z moich bliskich to przeczyta? 😀

Jeśli macie ciekawe pomysły to podzielcie się nimi, chętnie się zainspiruję na przyszłość 🙂

 

 

 

Skomentuj

