Design Terra

Po dwóch latach próśb, argumentacji, że to bezpieczne i wspaniałe, zgodziłam się. Nie, nie to nie było takie, no dobra niech będzie. Jak to zwykle ja, każdy kąt w naszym małym mieszkanku, muszę mieć odpowiednio zaaranżowany. Po dwóch wieczorach biegania po domu z miarką, przestawiania mebli, siedzenia w programie projektowym, tworzenia rysunków i rzutów, oględzinach w 3D jak to będzie grać z tym co już jest…oto zamieszkała z nami Cinamon – Pyton.

Mówiąc o tym swoim znajomym, czułam się jak w reklamie ING, kiedy to wszyscy reagują albo wybuchem śmiechu albo paniki, na pomysł posiadania ula z pszczołami na dachu…ale do rzeczy.

Gdy już ustaliliśmy, że będzie w domu ta gadzina, było jasne, że terrarium nie może być byle jakie. Jak już wspomniałam, lubię gdy wszystko w miarę możliwości jest odpowiednio zaaranżowane i współgra z resztą. Zastanawiając się nad wyglądem domu Cynamonki  przypomniałam sobie, wspaniałe aranżacje mini ogródków.

aboutcom
about.com

Nie raz, nie dwa widziałam i zachwycałam się mini szklarniami, pięknymi kompozycjami sukulentów czy innych roślin, hodowanych pod szkłem. Niewątpliwie są to piękne rzeczy, niezwykle dekoracyjne i będące alternatywą dla zwykłych roślin doniczkowych. Ile ja razy mówiłam sobie – taaak zrobię sobie takie, i na tym się kończyło – do czasu…Niczym Pomysłowy Dobromir, olśniło mnie, że to wspaniała inspiracja do urządzenia terrarium.

telegraphcouk
telegraph.co.uk
vivavocedesigns
vivavocedesigns

Zresztą poza dekoracją, czy terrarium, takie kompozycje świetnie sprawdzają się również jako akwarium. Ale po co mieć rybki, skoro można mieć węża 😉

aquariumdesigngropucom
aquariumdesigngroup.com
aquascapeboutiquefr
aquascapeboutique.fr
awkapsichofotologpl
akwapsicho.fotoblog.pl
flickrcom
flickr.com
myhome
myhome

Jak widzicie inspiracja jest wszędzie, ogranicza nas nasza wyobraźnia. Co sądzicie o takiej dość niezwykłej aranżacji? 😉 Jestem ciekawa waszych pomysłów, być może ktoś również ma węża? Dzielcie się komentarzami, udostępniajcie jeśli się podobało lub przydało. Z pozdrowieniami od Cini 😉

wp_20170221_21_54_05_pro

 

Skomentuj

