Strefa Designu – Targi Dom Inteligentny 2017

W miniony weekend, czyli 3 – 5.03, odbyły się Targi Dom Inteligentny. Impreza miała miejsce na Stadionie Narodowym, w Warszawie, byłam tam w sobotę, zainteresowana Strefą Designu. W wydarzeniu, wzięły udział marki, które oferują materiały najwyższej jakości. Część była mi znana, część dopiero odkryłam. Ciekawi nowinek 😉 ??

20170304_153737

20170304_154047

Targi w ogólnym podsumowaniu, były dość kameralne, spodziewałam się czegoś na większą skalę, niemniej jednak, nie jestem zawiedziona. Odkryłam kilka ciekawych produktów, spotkałam znajomych z branży, wymieniłam się kontaktami, zresztą co tu dużo mówić, uwielbiam takie wydarzenia, bo zawsze można się czegoś nowego dowiedzieć. 🙂 Trochę tylko żałuję, że nie byłam  w niedzielę, bo ominął mnie wykład Izy, z Prostego Planu, na temat pracy architekta. Może uda się następnym razem. 🙂

20170304_15343720170304_15024020170304_150235

A co mnie zainteresowało? O tym poniżej:

20170304_15080020170304_150706

20170307_195612.jpg

20170304_150155.jpg

Pierwsze co rzuciło mi się na oczy , to ogromne malowidła naścienne, które oferuje firma FREZO. Okazało się, iż te malowidła to tapety – tapety z duszą. Marka promuje polskie malarstwo ścienne, które zdobiło ściany miejsc użyteczności publicznej, w latach 1950-70. Pod postacią tapet, możemy we własnym domu mieć kawałek sztuki, z historią. Brawo, należy promować polski dorobek artystyczny 🙂 Poza tapetami, oferują również inne elementy wyposażenia wnętrz. Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę: http://frezo.pl/

FREZO Wall Design
FREZO
371.1
FREZO
FREZO Wall Design
FREZO
FREZO Wall Design
FREZO

Pozostając w tematyce ścian, muszę wspomnieć o farbach, i to nie byle jakich. Mowa o producencie, najwyższej jakości farb FARROW&BALL. Od lat 30-tych XX wieku, opierają się na tradycyjnych recepturach, wykorzystując tylko najlepsze, naturalne surowce. Ich farby posiadają o 30% więcej pigmentu niż inne, dostępne na rynku. Mają ogromny wybór kolorów jak i wykończeń, posiadają w swojej ofercie również fantastyczne tapety. Koniecznie zajrzyjcie: http://eu.farrow-ball.com/

20170307_200645.jpg

bed-room
FARROW&BALL
kitchen-2
FARROW&BALL
living-head
FARROW&BALL

Na koniec, totalna innowacja i nowość dla mnie. Studio Prostych Form i OLTREMATERIA oraz ich wiodący produkt EcoMalta. Już objaśniam 😉 Pod tajemniczą nazwą ECOMALTY, kryje się naturalna, innowacyjna struktura kwarcowa, która ma szereg zastosowań we wnętrzu jak i zewnętrzu. Jest alternatywą dla żywic epoksydowych, tynków strukturalnych, płytek ceramicznych, powierzchni betonowych i kamiennych. Można ja zastosować jako blat w kuchni, podłogę, pokrycie ściany, schody, czy nawet pod prysznicem. Poza technicznym zastosowaniem, można tworzyć z niej unikalne dzieła sztuki :D. Rzecz jasna, w swojej ofercie mają wiele innych usług. Koniecznie zajrzyjcie: http://www.spf.waw.pl/

oltremamateria-13
ECOMALTA
parete-attrezzata-boiserie-591-03.jpg
ECOMALTA

A może ktoś z Was również był na targach? Zachęcam do dzielenia się wrażeniami. Pozdrawiam i do następnego 🙂

Skomentuj

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close