Share Week 2017

O Share Week dowiedziałam się od Haniako. Szczerze myślałam, że to kolejne ciekawe wydarzenie, coś jak targi. Myliłam się jednak, ale nie żałuję, ponieważ jest to równie fantastyczne przedsięwzięcie. 

Share Week to taka forma poznania się, polecenia siebie nawzajem, w środowisku blogosfery, ale nie tylko bo i youtuberzy biorą udział w tej zabawie. 😉 Postanowiłam się przyłączyć i również polecić osoby, które mnie inspirują i regularnie do nich zaglądam.

Collageblog

Bloga Oli uwielbiam, jest konkretna, nie owija w bawełnę, a przy tym ma ogromna wiedzę. To ona zainspirowała mnie do założenia własnego bloga. Ola jest architektem i ma własną pracownię, stworzyła też niezwykle przydatny kurs aranżacji wnętrz, z którego skorzystałam i do którego wracam gdy potrzebuję. Jest dla mnie niezwykłą inspiracją i serdecznie zachęcam do odwiedzenia jej bloga 😉

ProstyPlan

Podobnie jak wyżej, twórczyni bloga ale też pracująca mama – Iza, jest architektem oraz moim guru w kwestiach projektowych. Jej wiedza i sposób w jaki ją przekazuje nie raz mi bardzo pomogła, właśnie na płaszczyźnie zawodowej. Uwielbiam czytać jej wpisy, nie brak w nich humoru jak i rzetelności. Gdy brak mi wiedzy na tematy projektowe, lub potrzebuję inspiracji, albo po prostu gdy piję kawę i mam chwilę, zawsze do niej zaglądam.

SłówKilka

Ten blog różni się tematyką od dwóch pozostałych, jest bardziej o modzie, jednakże każdy znajdzie tam coś dla siebie. Zuza jest niezwykle ambitna osobą, pobudza mnie do działania, również w życiu prywatnym. Bardzo jej kibicuję, jest to jedna z tych osób które mogą przenosić góry. Jej teksty są prawdziwe i wielowymiarowe a zdjęcia które się u niej pojawiają, również są nietuzinkowe.

Być może to niewiele, bo tylko trzy osoby, ale uznałam, że chcę polecić te, które naprawdę wprowadziły w moim życiu wiele dobrych zmian i bez których nie wyobrażam sobie internetów ;p. Jeśli mowa o środowisku blogerskim, i tak prywatnie też, są dla mnie wzorem. 🙂

Chciałabym zaznaczyć, że w moim życiu jest jeszcze kilka osób, które są dla mnie inspiracją i są niezwykle ważne, ale nie mają blogów, więc nie mogę ich tu wskazać. Ale serdecznie im dziękuję, że są 🙂

Jeśli interesuje Was Share Week to koniecznie zajrzyjcie TU.

One thought on “Share Week 2017

  1. Bloga Izy uwielbiam – jest pełen wiedzy, ale absolutnie nie nudny. Ma świetne poczucie humoru. Chętnie sprawdzę pozostałe polecenia 🙂 Fajnie, że zdecydowałaś się wziąć udział w akcji – można dzięki temu poznać blogi, o których wcześniej się nie słyszało 😀

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

