Pióra w sypialni

Urzekająca, zaskakująca, lekka. Gdy zobaczyłam ją pierwszy raz, oniemiałam z zachwytu, wypatrzyłam ją z daleka, mając już wizję na jej zastosowanie. O czym mowa? 😉

20170316_133411
PUFA Design

Tak jak wspominałam w poprzednim poście, tak oto jest wpis na temat lampy EOS VITA Copenhagen. Za drugim razem, widząc ją na targach, postanowiłam ją zakupić. Sklep PUFA Design, dzięki któremu mogłam nabyć moją lampę z piór, rzecz jasna dysponuje nie tylko tymi konkretnymi lampami. Ale ja skupię się tylko na niej, bowiem w moim odczuciu jest naj naj naj 🙂

20170316_133435
PUFA Design

Zdecydowałam się na tę lampę, z kilku powodów. Po pierwsze na wzgląd estetyczny – lampa ma oryginalny i prosty design, który bardzo do mnie przemawia. Po drugie jest wykonana ręcznie z naturalnego pierza, które jest bezpieczne i naturalne! A wiadomo, że wszystko co naturalne jest dobre i kropka 😉 Po trzecie polityka firmy kładzie duży nacisk na ochronę środowiska, poczynając od inspiracji naturą, aż po kompaktowe opakowania, dzięki którym wysyła się jedną pełną ciężarówkę a nie kilka zapełnionych w większości powietrzem w wielkich kartonach. Poza tym sami powiedzcie, czy ona nie jest śliczna?! 🙂

383.JPG

Przyszła do mnie pięknie i co ciekawe kompaktowo zapakowana. Jest to nie tylko estetyczne, ale co ważne niezwykle praktyczne. Zajmuje mało miejsca, pudełko można wykorzystać ponownie, w dowolny sposób. Poza pięknie zapakowaną lampą, dostajemy równie estetycznie opakowane materiały, ulotki informacyjne dotyczące zakupionego produktu oraz piękną pocztówkę z pozdrowieniami, zawierającą rabat na kolejne zakupy 😉

376.JPG

Dostajemy też osobno zapakowany przewód, lub stelaż – każdą lampę, możemy bowiem indywidualnie stworzyć. Osobno dobiera się abażur, i w zależności, czy chcemy lampę wiszącą czy stojącą, zawieszenie dostępne w dwóch kolorach lub stelaż do lampy stojącej.  Wielkość abażurów też można dopasować do swoich potrzeb – ja wybrałam ten o średnicy 45 cm. Do tego otrzymujemy również odpowiednią żarówkę led, również elegancko opakowaną.

405.JPG

Czyli mamy pełnowartościowy produkt, fantastycznie opakowany. Mówię o tym, ponieważ detale dla mnie są bardzo ważne i zawsze zwracam uwagę na szczegóły. Każdy wrażliwiec estetyczny powinien być zadowolony podejściem firmy do klienta pod względem wizualnym.

392.JPG

No dobrze ale co kryje się wewnątrz? Abażur jest spłaszczony, co ułatwia zapakowanie. Rozkłada się go jednym ruchem, wkładamy do niego stelaż z wkręconą wcześniej żarówką. Całość jest tak pomyślana by szybko i samodzielnie zmontować lampę. Abażur posiada specjalne otworki, na których opiera się konstrukcja z żarówką, pozostaje już tylko zawiesić gotową lampę. 😉

393.JPG

A jak tę całą pierzastą lampę czyścić, przecież to się na pewno kurzy, to szalenie nie praktyczne! Otóż tu was zaskoczę 😉 Lampa Eos, jest wykonana z antystatycznego pierza gęsiego, dzięki temu się tak bardzo nie kurzy. Jak już się jednak zakurzy, po jakimś czasie, wystarczy skierować na nią strumień zimnego powietrza suszarki i  już 😉 Lampa jak nowa!

399.JPG

Podsumowując, jestem bardzo mile zaskoczona wyjątkowym potraktowaniem. Odpakowując pudełka, wyciągając te wszystkie podziękowania, ulotki, katalogi czy nawet taki drobiazg jak ta pocztówka z uśmiechem i pozdrowieniem, poczułam się jak klient VIP. Niewiele jest takich firm, które zwracają na to uwagę, a trzeba zaznaczyć, że ceny nie są wygórowane. Produkty nie są luksusowe pod względem cen, po to by każdy mógł cieszyć się wyjątkowym designem we własnym domu. Luksus kryje się w wykonaniu i założeniu projektowym. Produkty VITA są przemyślane na wielu płaszczyznach, dzięki czemu otrzymujemy doskonały projekt, o pięknym i unikatowym designie, wykonany z dbałością o szczegóły.

Zachęcam każdego do zapoznania się z tą marką, produkty Vita Copenhagen są dostępne w sklepie pufadesign.pl.

2 thoughts on “Pióra w sypialni

    1. Dziękuję 🙂 Naprawdę te lampy są świetne i jeśli się zastanawiasz czy ją kupić to Ja Ci mówię kupuj 😀

      Lubię to

Skomentuj

