Żar Tropików

Wiosna ma to do siebie, że chłoniemy słońce i ciepło, złaknieni go po zimie. Budzimy się i odżywamy niczym uśpione rośliny, budzące się do życia. Ale w tym roku wiosno nie dałaś popisu, więc chcę już lato! 😉

Uwielbiam lato z wielu względów. Jestem ciepłolubna oraz kocham żywe kolory to podstawowe czynniki. Z kolorami nie rozstaje się nawet w zimie, jednak słońce ma to do siebie, że wszystko wygląda lepiej.

designquixoticcom.jpg
designquixsotic.com

 

Tym akcentem, pragnę przedstawić kolejny żywy wciąż trend – tropikalny – czyli wszystko co egzotyczne. U mnie w postaci zasłon akurat, ale jak zawsze możemy go modyfikować wedle indywidualnych upodobań.

20170410_092434~2

20170410_092821~2

Mmm uwielbiam nowy look moich wnętrz. Tropikalne liście, w moich ulubionych kolorach wprowadzają trochę letniego luzu. Poza tym każda zmiana aranżacji, poprzez dodatki i dekoracje, wnosi podmuch świeżości do wnętrza. Jest to też jeden z tańszych i możliwych do wykonania od ręki, sposobów na zmiany. Dlatego chcąc coś odświeżyć łapcie za poduszki, zasłony, tkaniny wszelkiej maści oraz dekoracje. To właśnie detal definiuje ogół.

484e4d7bf784b5abcf02142b62afd9d7
Pinterest
etsycom
etsy.com
h&m
H&M
happyinteriorblog
happyinteriorblog
terrain
Terrain

Ten trend wprowadza w nasze wnętrza też żywą naturę. Wszelkie kwiaty i rośliny liściaste, niekoniecznie tylko te egzotyczne, poza tym, że pięknie wyglądają i służą za dekoracje, to filtrują powietrze, a więc mają zbawienny wpływ na nasze zdrowie. 😉

decor facil
Decor Facil
design rulz
Design Rulz
etsycom
etsy.com
etsycom2
etsy.com

Żar tropików to trend na tyle luźny, że każdy się w nim odnajdzie. Od pojedynczych elementów, po całe liściaste ściany. Można go dowolnie modyfikować i zestawiać poprzez formę i kolory. Ja już mam swoje tropiki, a Ty?? Przywołajmy lato wspólnie 😉

4 thoughts on “Żar Tropików

  1. Zimą robiłam projekt i zaszalałam z takimi tropikalnymi liśćmi na tapetach – nie mogę się doczekać realizacji. Tymczasem też zaklinam już letnie temperatury – chociaż wtedy ciężko się siedzi przed komputerem 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Chętnie zobaczę realizację twojego projektu 🙂 Ja tam jestem ciepłolubna i nie przeszkadza mi gorąc 🙂 No i w ogóle jak świeci słonko wszystko jest piękniejsze 😀

      Lubię to

Skomentuj

