Artystyczne zapędy

Wiele razy mnie korciło, by chwycić za pędzle i stworzyć coś u siebie na ścianach. Powstrzymuje mnie jednak moja zmienność. Ze względu na artystyczne uzdolnienie i wykształcenie, wiem, że mogłabym się wyrazić w ten sposób i gdzieś tam spełnić, ale nie wiem jak szybko zapragnęłabym zmiany. Dlatego tło mam jednolite a resztą mieszam, jak mam ochotę, na nowości. Jednak gdy widzę takie cuda, no aż mnie świerzbi by stworzyć coś własnego.

interiorvogue com
interiorvogue.com

Czy to nie jest wspaniałe? Nie wiem jak Wy ale ja się zakochałam. Takie artystyczne płaszczyzny, bo to mogą być ściany ale i podłogi a nawet sufity, mogą być interesującym zabiegiem, alternatywą dla klasycznych rozwiązań i dziełem sztuki zarazem.

Brit Morin
Brit Morin

Nie koniecznie trzeba malować całą ścianę, czasem wystarczy namalować tylko jeden element, by dodać wnętrzu charakteru.

etsy com
etsy.com
happy wall
Happy Wall
kekliving com
kekliving.com

Takie murale pozwalają na nieograniczone i niepowtarzalne aranżacje. Niektóre są niczym biżuteria dla wnętrza, a niektóre służą za ciekawe tło. Można je zastosować na różne sposoby, w różnych wnętrzach. Jeśli nie możesz znaleźć gotowego wzoru, wymyśl go sam! No bajka 😀 W ten sposób można wyczarować wymarzony pokój dziecięcy, stworzyć nastrojową sypialnię, nic też nie stoi na przeszkodzie by wymalować łazienkę.

homify co uk
homify.co.uk
muralswallpaper com 2
muralswallpaper.com
robindra mohar
Robindra Mohar
wordpress com
WordPress.com

W zależności od wielkości arcydzieła, kolorów i wzorów na jakie się decydujemy, możemy również kierować proporcjami wnętrz. Wszystko zależy od konkretnego pomieszczenia i twojej wizji.

instagram
Instagram
rebel walls 2
Rebell Walls
rebel walls
Rebell Walls

Tak to też jest namalowane! 😀 Takie namalowane okna, powiększają optycznie wnętrze. Niesamowicie mi się podoba ta ściana. Patrzyłabym na nią godzinami.

sosylvie typepad com
sosylvie.typepad.com

Oczywiście na rynku są też gotowe tapety, które imitują takie ścienne murale, można też nabyć tapety do malowania, które są białe ale posiadają fakturę. To jakaś alternatywa, by nie mazać bezpośrednio na ścianie. Ale własnoręcznie wykonane ilustracje, obrazy, zawsze będą bardziej wartościowe, bo własne. Może warto jednak się pokusić i chwycić za te pędzle?

 

 

2 thoughts on “Artystyczne zapędy

  1. Ściana pomalowana w okna i roślinność za nimi – cudo!!! Ja u siebie jedynie zygzaki na ścianach maluję 🙂

    Polubienie

    1. Zygzaki to już jakieś urozmaicenie 😉 zawsze można przemalować, jak coś nie wyjdzie, lub się znudzi. 😉

      Polubienie

Skomentuj

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close